Plans for today!

2010-03-10 / 07:58:19 / skrivet av: Lisa Blomgren
Idag ska jag träffa min kära kusin Malin, efter att jag varit och jobbat. Det ska bli sjukt roligt! Var såå längesedan. Försöker tänka på något normalt vi gjort ihop, men kommer dessvärre inte på någonting. Jag och Malin var alltid the thrillseekers när vi var små och vi tvingade våra stackars systrar, Mimmi och Klara att göra saker som dom egentligen var för fega för. Haha. Barn är inte snälla! Undrar vad vi hittar på idag, liksom.

Ska även hämta Mimmi i Alingsås när jag ändå är där. Kan inte fatta att jag har körkort!

Kommentarer
Postat av: Bella

herregud vilket fint hår du har .. hehe det där lät säkert väldigt knäppt. xd men du har det verkligen!



Du har inte möjligtvis några bra tränings tips för att träna bort sin rumpa, innerlår och mage? :)

2010-03-10 @ 08:22:29
URL: http://caandylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: