Riskettan och allt vad det heter

2010-03-02 / 20:46:29 / skrivet av: Lisa Blomgren

Black and white, huh? :P Nej, men en eftersläntarbild ifrån i lördags. Jag och Mansoor

Har suttit på lektion i tre timmar idag. Hade nästan glömt bort hur jäkla tråkigt det är. Ögonen liksom fälls ihop och huvudet börjar nicka, man tittar på klockan och inser att det endast gått fem minuter in på lektionstiden, liksom. Puh, är glad att jag inte sitter i skolbänken längre. Sedan gick jag faktiskt hem till MajoLennart och åt fisk. Haha. Iallafall, nu har jag just duschat och sitter och väntar på att min fina man ska ringa. Saknar honom när vi inte är med varandra. Måste se till att bli bättre på att ta kort på bara mig och han. Tror jag har 3 bilder med bara oss?:/ Om ens det. Är verkligen inte okey alltså!

Iallafall. Pratade med Johanna nyss, hon kommer äntligen hem ifrån Örebro! Ska träffa henne i helgen och kan inte vänta! Sedan ska jag och Amoun antagligen hitta på nåt skoj ihop. Och så kommer min lilla Pappa hem ifrån Indien:) Längtar!
Nu ska jag ägna mitt intressanta liv åt att hitta något kul på internet och plugga lite teori! Jippie?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: