Shake it up!

2010-03-01 / 17:37:18 / skrivet av: Lisa Blomgren
Har kommit in i en period då jag verkligen inte orkar äta så mycket som jag egentligen borde. Handlar inte om ätstörningar eller något i det hållet men ibland så blir jag sådan. Speciellt när jag har mens:S För att få i mig någonting och hålla humöret uppe äter jag Naturdiet-shakers ifrån Friggs istället. Har än så länge bara provat choklad, gillar den jättemycket, men är sugen på att prova jordgubb och Cafe Latte också. Någon som testat?

Dessutom blir man faktiskt ganska mätt på dom, konstigt nog. Glöm bara inte att dricka ordentligt till annars är det lätt att bli uttorkad.

Kommentarer
Postat av: alice

Hej!

Jättefiin blogg :)

2010-03-01 @ 22:27:50
URL: http://moreofalice.blogg.se/
Postat av: alice

Japp, allt är på topp hos mig tack :) Självdå?

Ha en trevlig kväll!

2010-03-02 @ 20:41:41
URL: http://moreofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: