Svacka-igen?

2010-03-29 / 16:07:25 / skrivet av: Lisa Blomgren
Är just nu i en svacka, angående mitt bloggande då. Jobbar mycket, gör jag, så att jag ska kunna flytta hemifrån så snart som möjligt. Dessutom har min styvpappa Mikael tagit med sig kameran till Norge. Utan minneskortet:/ Åh, så typiskt, då hade den lika gärna kunnat vara här hos mig:)

Går mycket runt och tänker theese days. Vet inte varför, har bara sånna peridoer ibland. Känns lite som om jag går runt i en dimma och allt jag gör glöms av, pågrund av att jag tänker för mycket. På allt. Är absolut inte olycklig, men jag grubblar tills det luktar bränt på allt. Har kommit fram till att jag vill vara smal den här sommaren.  Jag vet att jag har sjuk kroppsuppfattning. Men tycker verkligen att skinny is beautiful!




Jason DeRulo- Encore

Med detta sticker jag till gymmet. Ska låna syrrans kläder ( förlåt, Mimmi, men fick inte tag på dig?:) :*)

Kommentarer
Postat av: Mia

Man kan vara supersnygg och vältränad, man behöver inte ha massa muskler men det e inte fint att vara benig babe. Du har ju jättefin kropp! Håll igång med träningen så är allt löst:) och börja för guds skull inte banta!

2010-03-29 @ 20:32:53
URL: http://allofmyenergy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: