Uttråkad, som vanligt..

2010-03-07 / 10:06:25 / skrivet av: Lisa Blomgren

Hur kommer det sig att jag alltid blir utmattad så jäkla snabbt? Kan liksom inte bara sitta och ta det lugnt eller så, för då blir jag uttråkad. Är lite som en femåring ibland och måste ha med mig någonting att göra om jag ska åka tåg eller flyg långt, annars blir jag så sjukt rastlös att jag skulle kunna high-jacka ett plan. Det är inte lätt att ha en sådan rastlös själ.

Helgen, däremot, har varit otroligt lugn. Vet inte, men kanske är stressad med körkortet och allt det, så att det liksom gjort mig enormt, lugn. Som hundar blir av bedövningssprutor. Idag ska jag till Herrljunga och träffa Pappa och så ska jag och Amoun till Göteborg och kolla runt lite. Sedan är det bara de där tråkiga sysslorna kvar, plugga och tvätta och sådär:/

Kommentarer
Postat av: josefina

sv: tack du :) aha, nej vi är bara komspiar men valde ändå att göra bloggent illsammans :)

2010-03-07 @ 21:33:09
URL: http://glossycrisps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: