You take my breathe away

2010-03-15 / 23:16:56 / skrivet av: Lisa Blomgren

Amoun. Jag älskar dig för att jag, efter nästan två år, fortfarande känner mig pirrig och nykär innan jag ska träffa dig. För att jag fortfarande tittar på dig och inser hur jävla snygg du är. För att du får mig att le. För att jag skulle kunna sova i dina armar tills jag dör. För att du och jag är oslagbara ihop. För att du står vid min sida. Och för att du är sådär som du är. Fifan, vad jag älskar dig.
Nu fick jag ut alla mina känslor som jag kände just nu, skönt:)
(Och fan att det ska klia på min rygg just nu, där jag knappt når att klia hårt, när inte Amoun är här!)
Kommentarer
Postat av: nev

så fint! blev faktiskt tårögd när jag läste detta. ta vara på det fina ni har.

2010-03-21 @ 22:31:26
URL: http://nevenajovanovicc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: