Cocoa Butter

2010-05-07 / 08:50:43 / skrivet av: Lisa Blomgren
Jag har ett jättebra tips om en lotion som verkligen återfuktar huden jättebra. Den innehåller typ chokladbönor tror jag och luktar lite chokladigt. Har dlrig torr hy sedan jag börjat använda den. Det finns något liknande att köpa i England som jag har letat efter överallt sedan jag kom hem, men inte hittat. Av en händelse gick jag in på ÖoB för några veckor sedan och hittade den här. Luktar och känns precis likadant också. Minns inte det exakta priset på den dock, men eftersom den är ifrån ÖoB så är detn absolut inte dyr, en tjuga kanske.
Hursomhelst, så ser den ju även ganska billig ut, som om den kommer ifrån åttiotalet, men avskräcks inte då den är bättre än body butter ifrån Bodyshop.


Ifrån Delon-Cocoa Butter
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: