Farväl Drottninggatan!

2010-05-08 / 15:11:31 / skrivet av: Lisa Blomgren
Nu har jag gjort det. Jag har lämnat Vårgårda. Dock endast två mil bort, men hoppas att det blir längre någon dag i framtiden.
Säger hejdå till Drottninggatan och hoppas att Grindgatan kommer bli bättre. Flyttade verkligen hela dagen igår och nu har jag bara typ fem lådor kvar som ska flyttas och så min cykel såklart. Känner mig dock en aningen stressad eftersom att det är ganska mycket att göra och jag jobbar ikväll. Ska även iväg på dansuppvisning nu med Madde och Lhiina. Blir nog riktigt bra, tror jag.


Mitt gamla Svenssonboende.

Mimmi fick skura rent hela lägenheten med en liten diskborste. Som arbetsgivare är jag hård men rättvis. Betalningen skedde i öl. Haha
Kommentarer
Postat av: mimmi

haha men ser du inte hur golvet skiner med=D

2010-05-11 @ 20:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: