Konstiga utslag och värme

2010-05-20 / 20:24:07 / skrivet av: Lisa Blomgren

Dagen har varit underbart skönt, trots mitt allergianfall där jag fick utslag och svullenhet på mina händer och under fötterna. Ni förstår inte hur ont det gör, som tur är har jag varit hos farbror doktorn och fått en del piller. Efter jobbet gick jag och hälsade på Mamsen och sedan åt jag och Jelly glass. När vi går längs kungsgatan kommer Emmelie Simic springande. ( Detta är konstigt, eftersom hon gör lumpen i Sthlm).  Var jättekul att träffa henne igen, så jag, Jelly, Emmelie och Madde hängde ett tag.


Känns precis som förra sommaren, när vi hängde i Maddes trädgård:)


Anyways, helgen kommer att bli grymt bra, tror jag. I morgon kommer Mad och Jelena och hälsar på. det blir nog lite vin och tjat då skulle jag tro. Lite uteservering sedan kanske?

På lördagsmorgonen kommer Malin ifrån Karlstad hit och hälsar på mig. Hon skulle egentligen ha kommit förra helgen men det blev ändrat till den här helgen istället. Vi kommer nog att ha mycket att ta igen. Ska visa henne lilla Alingsås och ofc Göteborg också. Har liksom rä knat med att det ska bli ljummet försommarväder för den optimala känslan liksom ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: