Now stop, take a minute

2010-05-15 / 15:15:47 / skrivet av: Lisa Blomgren

Började faktiskt dagen med att måla en stol och bordet en andra gång. Tror verkligen att det kommer bli supersnyggt när det är klart:) Har som mål att det ska vara klart den här veckan och det hoppas jag verkligen att det blir också.
Sitter och tänker på livet jag har så himla mycket om i mitt liv. Om Amoun kommer in på skolan och vi flyttar till Stockholm. Om vi åker och tågluffar.Om jag ska åka och gå på språkresa i Barcelona, som jag alltid velat. Tiden bara rinner iväg, måste börja leva lite nu och inte bara jobba och softa och träna.  Detta och Bella&Tyrashow, görs lite av vartannat. Kan ju inte missa när Kissie är med haha. Har hört det värsta om denna intervjun. Det är ju lätt underhållning på högsta nivå.


"I'm so dark and wicked" Haha. Nej, men visst ser det sjukt läskigt ut med ett öga av varje färg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: