PRO

2010-05-17 / 20:08:11 / skrivet av: Lisa Blomgren

Igår var jag i Säffle med Mormor. Ja, i (Fucking) Åmål också för den delen och träffade Mormors 101åriga lilla kusin. Det är allt kul att åka ut med Mormor sådär ibland. Jag vart och hälsade på de jag  bodde hos i Säffle då jag tog körkort. Egentligen orkar jag inte direkt blogga men lite bilder kan ni ju alltid få;)
Har även jobbat med Mikaela på Mikaelsgården, blev lite kort där med, fast tyvärr fastnade hon inte på bild haha.
So here we go:


Mikaela i Lördags

Snyggt;)

Mormor och Elsa. Jag vet inte varför de ser så förbannade ut?

Bästa Maj och Lennart. ♥ Tycker otroligt mycket om dom.



Sådär, har vart o tränat och i morgon ska jag vara med bästa Abbie. Det ska bli otroligt roligt att träffa henne igen. Vi var helt galna ihop när vi var 16. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: