Rain, I don't mind...

2010-05-12 / 22:27:09 / skrivet av: Lisa Blomgren

Rain kan ju sammanfatta hela dagen. Grått, regnigt och kallt. Undrade om jag verkligen var i Sverige, men det var precis det jag var-tyvärr. Har haft finbesök i form av Mimmi, Pappa och Markus här idag. Pappa hjälper mig verkligen här i lägenheten och har haft en jättetrevlig dag, trots att jag nu är helt död av trötthet. Snart ska jag lägga upp lite kort på lägenheten, för nu börjar det bli ett hem. I morgon blir det lite solning på Sportlife, eventuellt träning och sedan jobb och på Fredag är jag helt ledig. Guvaskönt!

 

Förstår inte varför jag inte bara bloggar av mig varje kväll, egentligen. Det känns så bra att liksom bara skriva av vad man än har på hjärnan. Kanske inte det mest intressanta att läsa direkt, men måste säga att det är otroligt roligt att ha sedan. När jag tittar tillbaka på mina tidigare blogginlägg sedan ett år tillbaka kan jag bli fast i timmar och läsa vad jag gjorde då och just den dagen. Ja, ni vet ju hur det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: