The Weekend

2010-05-09 / 22:53:18 / skrivet av: Lisa Blomgren


Känns konstigt att det redan är Söndag på något sätt. Har varit på jellys sista dansuppvisning ihop med Madde och Lhiina. Är alltid kul att träffa brydarna, ni vet.
Det börjar äntligen likna något i lägenheten också, vilket känns befriande. ( Har faktiskt fått något gjort även om jag tagit kort på mig själv också...) Pappsen var här och köpte massa inflyttningspresenter till mig och hjälpte mig att åka och handla och sådär. Han är för gullig. ♥
Ni får verkligen ursäkta mina korta inlägg på sistone. Får hoppas på att dom blir längre någon gång i framtiden. Så, till veckans planer. Malin ifrån Karlstad skulle ha kommit hit på torsdag men så blir det icke utan det blev framskjutet. Sedan kommer Johanna hem på Onsdag också och sist men inte minst min fina Londonflicka Pernilla kommer hit och äter frukost ihop med mig på Torsdagmorgonen. Henne har jag saknat otroligt.

I England måste man visa folk vilket håll man ska titta när man går över gatan. I Sverige lär vi oss det när vi är sju år, till den där Herr-Går-Man-låten. Haha.

God Natt på er nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: