Tror man kan kalla det katastrof....

2010-05-04 / 08:22:16 / skrivet av: Lisa Blomgren
Och det är nog bara förnamnet. Skulle ha hjälpt min syster att flytta igår, så att jag och Amoun skulle få flytta in, vi med. Så blev  det givetvis inte alls. Mimmi ringde mig ungefär fem minuter innan jag skulle åka och sa att det inte alls gick att flytta in. Blev förbannad för trodde hon överdrev, men så gick jag dit. Det var det värsta jag sett. Alingsåshem har alltså låtit en lägenhet med cigaretthål i golvet, hål överallt i väggarna, fuktskador på golvena, fult övertapetserade väggar samt vattenkastning (?!) på väggarna, gått igenom en besiktning. Det finns ingen normal människa som skulle kunna bo sådär. Förstår inte hur Alingsåshem tänker. Är jävligt arg och tycker synd om Mimmi och Markus. Vi lever bokstavligt talat i flyttkartonger, allihop. . .
Kommentarer
Postat av: jettna

fyfan vilken stil!!! hoppas det löser sig för er! alla fyra (L)

2010-05-05 @ 20:19:27
Postat av: Leesa

Ja, det gör det nu. Men blir fördröjning på allt tyvärr:(

2010-05-06 @ 08:23:14
URL: http://elbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: