Turkiet!

2010-05-12 / 07:47:37 / skrivet av: Lisa Blomgren

Lördag den 24e Juli åker jag och Amoun till Marmaris, Turkiet. Det ska bli mysigt, verkligen! Tur att man får tillbaka lite skattepengar innan eftersom jag är en dålig sparare. Jag har varit i Turkiet en gång innan och då var jag i Side plus att jag var fjorton år, så det ska verkligen bli spännande.  Vi ska bo på ett hotell som heter Xanthos som ligger 800 meter ifrån stranden och en kilometer från stan. Det ser verkligen jättefint ut, någon som varit där?

 



Marmaris är en jättefin kuststad och det är cirka 30 grader varmt hela tiden där i Juli. Passar ju jättebra för mig eftersom jag fryser under allt som är 20 grader varmt. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: