Blue Moon

2010-11-22 / 21:17:00 / skrivet av: Lisa Blomgren


Snart blir det Kvinnors hemliga liv på tv3. Om kvinnor som slår män. Hur vanligt är det tror ni? Det tycker jag man liksom aldrig hör talas om. Finns det många män som lever i förtryck? Kanske är jag fördomsfull, men det känns ju ändå som att män faktiskt är fysiskt starkare än kvinnor. Men vad vet jag, kanske sitter det någon stackars man i en liten stuga någonstans och trycker och undrar vad han ska ljuga om att han råkat ut för denna gången. Hemskt. Ska bli riktigt intressant att se faktiskt. 

 

I morgon kommer min Napoleon Dynamite hem en vecka ifrån London! Åh, det ska bli såå roligt. Sist hon var hemma var det full rulle, vi råkade ut för sjuhudndra sjuka saker på en och samma lilla roadtrip till Borås. Haha!

Nu räcker det med blogg för idag.
Puss och kram på alla er som är snälla nog att läsa min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: