Dagen efter dagen

2010-11-07 / 12:52:59 / skrivet av: Lisa Blomgren

God dag alla fina! Jävlar vad trött jag är, denna dagen kommer att gå åt till att slappa tror jag mest. Lite huvudvärk var kvällen verkligen värt igår, hade jätteroligt!
Först förade vi här hos mig med Mia, Elle, Mimmi, Carin och Anna, sedan blev det novembernatta. Vi shakade loss på dansgolvet och det blev en crazy kväll helt enkelt. Tack alla! <3

Kvällens minus var dock att jag inte fick av min ring som jag på något sätt lyckats trycka på mig, jag och Carin stod säkert i tjugo minuter och försökte få av den, utan resultat,  tills Amoun kom in och sa åt oss att använda tvål. Smart. Haha, den gick av med mycket våld och hela mitt finger är svullet!


Alla tjejorna på hotellet. Innan vi i dimman försvann ifrån varandra

I kill you-blicken


Elle och Mimmi

Jag och Carin

Mia och Anna

Kommentarer
Postat av: Elle

Tack själv Lisa!! Haha vad glad jag e på första bilden :P det va en mysig kväll!

2010-11-07 @ 13:14:08
Postat av: Mia

Ååh tack för igår babylove! balkan nästa;)

2010-11-07 @ 13:35:58
URL: http://allofmyenergy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: