Getting Drunk

2010-11-20 / 15:00:00 / skrivet av: Lisa Blomgren

Bli full ska jag visserligen inte bli idag, men när jag väl blir det är jag helt loca. Alltså mer än jag brukar vara!

När jag är full ska jag alltid:

♦ "flasha" mina språkkunskaper, typ: " Salam aleikum, que tal"

♦skratta högst åt mina egna skämt ( eller oj. det gör jag ju nykter också!)

♦dansa konstiga danser

♦spela in filmer till mitt "nyktra jag"

♦dricka mer tequila än jag behöver

♦beställa världens fetaste pizza

♦gå som om jag ägde världen

♦få hicka och skratta jättemycket åt det

♦"viska" vad jag tycker om en person bredvid, och ni vet ju alla hur man "viskar" i fullt tillstånd

♦ibland även vara helt brutalärlig. Typ: " alltså jag tyckte du var världens drygaste person innan, men när du började dricka blev du huuuur gullig somhelst!"

♦skämma ut mig

♦ prata sönder mina medmänniskor

♦göra konstiga poser eller le helt hysteriskt in i kameran

♦ händer ju även att jag blir sådär kaxig och idiotisk mot visserligen idiotiska personer, men ändå.





Kanske skulle kunna säga att jag blir en förstärkning på mig själv helt enkelt. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: