Haters You Can Kill Yourselves!

2010-11-04 / 20:24:47 / skrivet av: Lisa Blomgren

Kom hem ifrån jobbet lagom tills Paradise Hotel började. Det är ju som en drog och man lever sig mer och mer in i det för varje program. Snart kommer jag väl börja drömma om skiten också haha.
Nu sitter jag här framför TV:n helt ensam och tycker lite lite synd om mig själv eftersom jag har bränt mig på kokhett vatten idag på jobbet på tummen. Brännsår gör så ont! Tycker jättesynd om människor som blir brännskadade i eldsvådor och sådär. *pepparpeppar*


Sitter och tittar lite på sistaminuten-resor. Vill så gärna resa någonstans där det är lite varmt några dagar eller en vecka efter nyår. Det billigaste man kan hitta är cirka 4000:-. Det skulle ju jag har råd med, men sedan är det ju fickpengarna också, som alltid blir mycket mer än man trott. Gran Canaria då kanske? Lanzarote? Men hur varmt är det?

 

Ser sjukt nice ut. Sepciellt de där männen i Speedos. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: