I Don't Always Have to Be Someone, Sometimes Being Just Me Is More Than Enough

2010-11-11 / 17:45:15 / skrivet av: Lisa Blomgren

Åh vad jag är trött. Mer än trött faktiskt-övertrött. Har varit två stressiga dagar på jobbet och så vidare. Känns även som jag håller på att bli förkyld. Fan!

Vet att jag varit kass på att uppdatera. Men vad har jag gjort? Inte så jävla mycket. I och för sig träffade jag faktiskt min lilla gumma, Mia igår. Vi beställde tid för ögonbryns och fransfärgning. Billigt och bra pris! Det gillar vi. Det är så roligt med Mia, för vi var bästa vänner när vi var små och sedan träffades vi itne under en jättelångperiod, alltså vi snackar flera år, fastän vi bodde nära varandra. Tillslut tog vi iallafall kontakt med varandra och voilá! A new friend for life ♥ Tid gör mycket ändå.

 

Idag ska jag bara plocka lite här hemma. ( Plocka har blivit lite av en hobby. Har faktiskt börjat tycka det är lite mysigt att diska och städa. Vad fan? Håller det på att hända? Håller jag på att bli vuxen? Nej, inte än tror jag.) Ska inte göra samma misstag i matlagningen som jag gjorde igår, i allafall. Jag höll på att döda Amoun! Eller lite iallafall. Jag lagade heta räkor och på natten fick Amoun en allergisk chock. Utslag på hela jävla kroppen och helt röd i hela ansiktet. Usch. Visste ni att man kan dö av sådant? Scary shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: