Jag tog en kula för dig, men fick en smula tillbaks

2010-11-06 / 11:45:56 / skrivet av: Lisa Blomgren

Är trött och kände egentligen inte alls för att gå till hotellet när jag vaknade i morse. Men så ringde Elle och nu känner jag att det ska bli så himla roligt att träffa alla igen. Speciellt Elle, eftersom vi itne har setts på jag vet inte hur länge. Har känt henne sedan vi började skolan och hon och Johanna ( som även hon är en nära vän än idag) bråkade om mig och min tvillingsyster när vi gick i ettan och var de "nya tvillingarna". Haha, ni fattar inte vilken status jag och Mimmi hade. Dels så var vi ju nyinflyttade och så hoppade vi över förskolan. Dessutom var vi tvillingar, ni kan ju tänka er vilka kungar vi var! Haha.

Idag blir det en snabbvisit till Göteborg-ensam. Jag måste hitta något att ha på mig och det illa kvickt. Tyvärr brukar man ju fan aldrig hitta något när man väl ska göra det. Hotellet i Alingsås är inget ställe där man går ut med röd klänning helt förbipasserande. Jag måste vara mer softisikerad (hur säger man det egentligen?)

Kameran är laddad och nu kör vi!

Ha världens bästa lördag, alla mina fina och fula läsare <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: