Jesus Doesn't Loves You, He Just Wants to Fuck!

2010-11-12 / 11:09:00 / skrivet av: Lisa Blomgren


Seriöst. Om alla veckor kommer att gå såhär snabbt så kommer jag snat att vara etthundrafemtio år gammal. Vad är grejen liksom? Så är ledig hela helgen lång. Förhoppningsvis iallafall, kan hända att det blir lite jobb på söndag, då det är farsdag.

Friday:  Firmafest på Mikaelsgården. En litet ovanlig firmafest, då vi tar dit ett medium. Whoppa. hoppas jag inte får reda på något jag inte vill!

Saturday:  Bio med Amoun? Jag vill iallafall se Due Date. haha älskar han den håriga skådespelaren i den.

Sunday: Farsdag. Hälsa på Pappa, förhoppningsvis. Annars jobb.

 

LIKELikeLikeLIKELOVE weekends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: