Julklappar ♥

2010-11-24 / 16:58:22 / skrivet av: Lisa Blomgren

Blev så där irriterande sugen på att ge mig ut och julhandla. Varje år lovar jag mig själv att i Oktober ska klapparna redan vara köpta. Så blir det ju dock aldrig, utan brukar dröja ända till dagen innan julafton, då jag panikshoppar de sista klapparna på Ica. Aldrig mer, tänker man, men precis samma sak upprepar sig år efter år.
Detta året har jag faktiskt dock gjort framsteg- har redan köpt en julklapp! Fortsättning följer nog dessvärre, eftersom jag nu har helt slut på inspiration vad fan jag ska köpa. Jag blir knäpp vad mycket saker det finns att välja mellan.
Bästa vore om vi bestämmer att alla ni som läser min blogg, som jag ska köpa julklappar till, kan ni vänligen posta ett brev med en önskelista till mig? Gåvan får dock inte kosta mer än femhundra kronor. Detta kan även sjunka i pris, beronde på vem ni är.
Haha, så problem solved!


Och jag vet att mina kunskaper i Paint är amacing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: