måndag.

2010-11-22 / 16:30:11 / skrivet av: Lisa Blomgren

Mitt spotify har äntligen börjat fungera. Jag vet inte varför det hänger upp sig ibland och säger att det är offline, fast jag är online på nätet? Gör erat också så ibland?
Anyways. Vet ni vad? Snart kommer ni att få se en skitsnygg blogg, för just nu håller en tjej på att fixa hela min design och allt kommer att vara Top Notch, mina vänner. Fick ett litet Sneak-a-Peak idag och jag älskar den! Längtar tills den är helt färdig, då kommer jag sitta fast vid datorn och glo i flera timmar tror jag. ♥ Nu blev Ni nyfikna va? ;)


 

 

Rihanna- Fading

Grymt bra låt alltså!

You say you love me
Well they feel like words to me
Well this just ain't working
Stop thinking you can run over me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: