Råze hob

2010-11-02 / 21:04:54 / skrivet av: Lisa Blomgren

Kom just hem ifrån solariet och känner mig som en helt ny människa-älskar att sola. Det var dessutom ett tag sedan jag gjorde det. Måste bli brryyyn!
Idag har jag träffat Maddeluttan, som är hemma ifrån Falkenberg eftersom vissa har det gött med lite lov mitt i höstrusket. Mysigt att ha henne hemma. Btw, är det endast i min blogg som jag kallar henne Maddeluttan, tycker det går så bra ihop. Haha, eller hur?
Iallafall, så gick vi till Linda och drack en massa kaffe och pratade skit. Linda kunde däremot inte prata så mycket eftersom hon opererat bort sina halsmandlar. Men då blev det mer luft till mig och Madde. Haha.

Annars har väl inget speciellt hänt, tror jag. Det sista jag säger är: Saknar min dirty Jo LOADZ!


Min lilla eskimå <3

Hittade en ny man. Ville ta med mig honom hem, men Linda wouldn't let me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: