TexMexFiesta

2010-11-13 / 11:38:45 / skrivet av: Lisa Blomgren

God morgon alla sugarpumpkins! Har ni sovit gott? Bakis kanske?
Igår  hade vårat jobb personalfest. En väldigt ovanlig personalfest med lite spontant Mexico-tema och även ett medium som kom dit. Var verkligen jättemysigt, även om vi inte var så många eftersom vi helt enkelt inte är så många som jobbar där. Det var jag, Emma, Malin, Anna, Mikael och så mediet Malin. Hon var verkligen jätteduktig och man förstod att man inte bara var knäpp som har trott att det spökade på Mikaelsgården.
Dessutom fick jag veta lite om min framtid. Kan väl bara säga att jag hoppas att det stämmer. Bland annat så skulle jag bli något inom ekonomi/ event manager. Inte helt fel. Och så såg hon en massa massa resor runt mig.
Fick även veta att min skyddsängel var en vacker danserska med långt mörkt hår, lite zigernarklädd. Haha, som dessutoma avslöjade att jag älskar att dansa när ingen ser på. Haha busted liksom!



haha Mikael var party!

Emma och Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: