----

2010-11-05 / 22:57:04 / skrivet av: Lisa Blomgren

Det mörka facinerar mig. Saker som skrämmer mig lockar mig. Man vill men man ska inte eller får inte. Till exempel titta på hemska mordserier, läsa om mord, Jack the Ripper, Det Okända. Jag blir så skrämd ibland att jag knappt kan sova, ändå kan jag inte zappa förbi ett sådant program om det skulle gå på TV:n. Att veta mer lever jag för. Jag menar, att få reda på fler saker. Då spelar det inte någon roll om det är skrämmande eller inte. Jag är så vetgirig att saker som för andra kanske är helt ointressant får mig att vilja veta mer. Jag vill veta varför människor handlar som de gör, varför?

Försöker iallafall lära mig att inte titta på hemska saker helt själv. Det skrämmer ihjäl mig! Haha. Anyways, brittiska deckare är det bästa som skapats iallafall... Måste fortsätta titta!
Sedan blir det väl att försöka sova och tagga för i morgon. Busy day då, vet ni! Blir ju hotellet med Mia, hennes två kompisar, Elle och Mimmi. Förar hos mig, sedan hotellet. Efterfest kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: