Grattis Mamma!

2010-10-31 / 15:53:32 / skrivet av: Lisa Blomgren
Igår fyllde min Mamma "46" år gammal och detta firades genom att vi åkte till Varberg och bodde på Hotell Gästis. Det är absolut inte sista gången jag åker dit, för mysigare och mer speciellt ställe får man leta efter. Som pricken över i:et fanns det ett stort bad, uppbyggt efter Lenins bad, nere i källaren. Ångbastu, oljor, fotbad och jacuzzi. Kunde inte ha haft en mysigare helg. Jag och Mamma och Mimmi har haft så himla mysigt, skrattat, rökt cigaretter, druckit vin och ätit jättegod mat. Jag älskar Varberg, oavsett om det är sommaren eller vinter eller höst eller vår och skulle helt seriöst kunna tänkta mig att bo där igen. Våran familj bodde där när vi var små och av det har jag endast bra minnen, eftersom att man alltid var ute och gjorde någonting. Dessutom kan man aldrig känna sig fri någon annanstans än vid kusten.






Kanske eventuellt kommer fler bilder, men detta fårr räcka för stunden eftersom jag måste iväg och arbeta:/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: