Hey Ho,Let's Go!

2010-10-16 / 15:51:50 / skrivet av: Lisa Blomgren

Oh my det var ju flera decenier sedan jag bloggade känns det som. Iallafall ett par veckor, har hunnit med London,( Mikaela skickar aldrig bilderna därför är det inga bilder därifrån ännu). Fick köpt en hel del jättefina saker från London och i veckan har jag varit på middag på Musses med Mormor och Morfar, kramat min lillla Amoun-påg massor, varit på matmässa i Göteborg och vräkt i mig mat samt gratis Mojitos.
Igår vart det sexparty hos lite nytt roligt folk och idag blir det tjejkväll med Mimmi, Sanna, Sabina, Martina och Malin hemma hos Mimmi. Så snart Londonbilderna kommer, blir det uppdatering av den helgen också, vill jag lova.

Mitt ansikte blev suddigt, kanske lika bra det iochförsig och jackan gör sig inte riktigt rättvis heller. Men snygg är den! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: