It's All In That Head of Yours Anyway

2010-10-07 / 19:56:27 / skrivet av: Lisa Blomgren

Kan nog inte med denna bild beskriva hur otroligt vackert Alingsås är på hösten.

Har haft en jättebra dag med Linda på Allum. Fick köpt mig ett par efterlängtade gardiner och även en gardinstång, rummet blev som ett helt annat rum! Dessutom så har jag trånat efter en sådan här snygg jacka i flera månader ( nästan ett år) och har nu hittat den:) 399:- på Vero Moda. Det enda som fattas är en fet pälskrage, men det kanske man kan sätta dit själv?

Hum. I morgon blir det London men innan det måste jag jobba och sträva. Har inte ens packat än, men tänkte jag skulle göra det i morgon. Hoppas ni också har haft en bra dag!!!
Puss och kram!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: