One People

2010-10-24 / 19:13:12 / skrivet av: Lisa Blomgren
Har haft en supermysig dag med Mimmi och Markus hemma hos Pappa. Det bjöds på god mat, dyra kex och massa tv-spel. Han är så rolig min pappa och jag tycker otroligt mycket om att vara där, även om det har gått i perioder. Just nu är det kul iallafall.
Vi tittade i Farmos gamla gästbok och fick en riktig tidsresa,´eftersom att den var ifrån femtio-talet. Ända fram tills 2000, riktigt grymt. Hittade då " Farbror Jans" teckning på the Beatles. Riktigt grymt ritat tycker jag!



Baba in action. Vi blir bara bättre och bättre!
Kommentarer
Postat av: Anonym

JA VET.igår såg en sj chaufför mig och två kompissar springaa till tåget och nästa skulle komma efter tjugo minuter i skärholmen...Han såg oss springa, kollade på oss och stängde dörrarna,och körde iväg.förutom att vi var en timma hemmifrån fick vi sitta och vänta på nästa tåg i tjugo minuter snacka om "barmhärtig"haha..

2010-10-24 @ 19:46:23
URL: http://barbiieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: