Rich in Memories

2010-10-24 / 08:48:00 / skrivet av: Lisa Blomgren

God morgon mina nyponrosor! Sovit gott? Vad jag gör uppe såhär tidigt? Vet faktiskt inte själv.... Eller är jag ens uppe? Det vet ju inte ni längre, eftersom man kan tidsinställa hihi.
Hade ni en bra lördagskväll? Vad ska ni göra en söndag som denna?

Själv vet jag inte riktigt. Amoun jobbar, men ska kanske åka hem till Pappsen med Mimmi och Markus. Förra söndagen var jag också och hälsade på Pappa, då vi spelade TV-spel. Mycket trevligt! När jag och min syster var små fick vi alltid spela massa tvspel hos pappa, men då vart det Donkey Kong som regerade. Varvade lite med Super Mario också. Åh! Minns ni Donkey Kong? Finns det kvar? Vet ni en sak som är konstigt? Att man oftast bara minns de fina stunderna man hade som barn, iallafall om  man inte går in och letar fram alla otäcka, hemska minnen. Hjärnan är ganska bra på det där egentligen, eller hur? För vem vill gå runt och vara ledsen jämt?
Vad har ni för fina barndomsminnen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: