Så Mycket Bättre

2010-10-23 / 21:44:48 / skrivet av: Lisa Blomgren
Äntligen har tv4 fått in ett riktigt höstmys-program på tablån. Förutom det hillarious roliga programmet Cirkus Möller, så menar jag förstås " Så mycket bättre". Artisterna Petter, diLeva, Lill-Babs, Lasse Berghagen, September, Plura och Christer Sandelin ( han som sjön i Freestyle förr i världen;)) ska bo i ett hus i en vecka och allt som allt går det ut på att tolka varandras låtar. Jag satt nästan och smålipa åt alla tolkningar, utom Christer Sandelins tolkning. Gillar inte riktigt det där kastrerade soundet, om ni fattar vad jag menar. Hursomhelst, idag var det Lasses dag och alla tolkade hans låtar. Petter gjorde en otroligt bra rap-version och September spräckte själv alla mina fördomar jag någonsin haft om henne. Ni vet, " bara en snygg tjej med väldigt bra redigerare till låten". FEL! Hon sjöng så rent och så rörande. Ja, hade det inte varit för att Amoun var med skulle jag nog sitta och störtlipa åt hela programidén. Är jag hemma fler lördagskvällar så ska jag absolut titta. Höstens mysigaste program!

Kalla mig pensionär. Jag kallar det vuxen poäng+++++:)
Kommentarer
Postat av: Soleil

sv; tack så mycket :)

detsamma! :)

2010-10-24 @ 00:49:28
URL: http://ourforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: