Shoppingsuget är stillat!

2010-10-31 / 23:38:07 / skrivet av: Lisa Blomgren
I Varberg passade vi självklart på att shoppa litegrann. Fick med mig en helt okey vardags-snygg-tisha ifrån H&M och även en tight, röd klänning ifrån samma affär. Vet inte riktigt vad jag tycker om färgen rött på mig än, är det horvarning? Gäller att inte ha för mycket till. Otrolig färg är det iallafall! Nice!



Har även vräkt i mig godis lördag-söndag i mängder, på grund av min start av ett nytt liv i morgon. Hej då fett!
Hoppas Ni också haft en bra dag! Puss o kram!

PS. Vill även tipsa Er om min bästa kompis Johanna, som är supersnygg och börjat blogga även hon. Vet inte hur jävla mycket jag tjatat på henne. Nu föll hon för grupptrycket, där gruppen bestod av mig. Tack! :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: