Syk-dag

2010-10-06 / 15:45:09 / skrivet av: Lisa Blomgren

Åh vad det är tråkigt att vara sjuk! Visserligen är jag inte sjuk längre, men kräktes igår och därför får jag inte jobba inom 48 timmar, även om jag känner mig frisk. Förstår inte hur jag hade klarat av att leva utan arbete, då hade jag nog gått i atomer och rivit mitt hår, som en mad woman. Haha.

Men men, man ska väl inte klaga egentligen, blir ju som en helt ledig dag i morgon istället då. Ska nog köpa gardiner och äntligen få tummen ur och sätta upp gardiner i vardagsrummet.

Sedan sist har jag varit på 80årskalas, träffat Mia och Linda och tagit det jävlgit lugnt, samt jobbat. Laddar upp mig nu inför London, som blir på Fredag. Jag och Mikaela och Pernilla har planerat allt i minsta detalj. Can't Wait!!

Kommer bli sjukt mycket shopping, lite pub, fest och bara njuta medan man kan av London. London  ♥


Den stora chocken på Morfars åttioårskalas var att Ulrika, min moster ifrån England kom hem. Sedan jag bodde där har vi inte varit vänner på grund av lite olika skäl som jag inte alls vill ta upp, men bettedde mig inte riktigt okey. Iallafall, hon kom hem och vi blev vänner igen. Hade saknat henne så det kändes sjukt bra. Lycka. Ni vet väl hur det är när man går runt och tänker på något man gjort sedan innan ( två år sedan), men liksom man vill inte svälja stoltheten och be om ursäkt. Mitt råd är nu: Svälj den där jävla stoltheten och sätt i halsen! Be om ursäkt, man mår så mycket bättre av att inte gå runt och oroa sig om saker och ting.


Jag och Snygg-Moster!

Kommentarer
Postat av: ´ SandraSvanström

riktigt fin bild :)

2010-10-06 @ 22:43:47
URL: http://ssandraewelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: