Thank God It's Friday!

2010-10-29 / 12:00:00 / skrivet av: Lisa Blomgren


Äntligen Fredag!! Jag bara älskar helger! Dock ska jag jobba ikväll och även på söndag kväll, men i morgon åker jag till Varberg och bor på hotell över natten med min mamma, som fyller år och min tvillingsyster. Det ska bli så himla mysigt och avkopplande skönt att jag knappt kan vänta! Blev dock tråkigt med en sak, för skulle även besökt Madde i Falkenberg när jag ändå var nere och härjade, men kom inte loss ifrån jobbet. Så himla tråkigt! Mad, hoppas vi kan ses snart ändå!

På söndag blir det jobb igen och sedan kör jag resten av veckan. Är så himla typiskt att mina och Amouns helger krockar med varandra jämt. Vi hinner liksom inte med att vara lediga ihop!
Vad ska ni göra i helgen?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: