Whazzzap!

2010-10-23 / 10:48:27 / skrivet av: Lisa Blomgren

Hej bloggen! Har saknat dig såå! Jo, det är sant, jag har saknat bloggen litegrann. Har bara inte blivit av att jag skrivit i den på ett sjukt jävla tag känns det som.

Har ju blivit ändringar till och med i bloggen. Man kan äntligen tidsinställa sina inlägg-skönt. Nu kan jag blogga allt en dag om jag så skulle vilja. Sen behöver jag inte blogga på hela veckan haha. Nej, men man slipper byta sida ifrån blogg.se för att kunna tidsinställa. Grymt! Var ju faktiskt verkligen på tiden.

 

Så dagens planer? Nej, gott folk. Inte mycket alls. En rejäl hårinpackning, lite uppplock i lägenheten, ta lite kort på mina fina saker ifrån London och lägga upp på bloggen. Ringa mina vänner, gå en skön promenad. Myskväll?

 Hursomhelst så känns det som att många pusselbitar i mitt liv faller på plats. Jag vet vad jag vill göra med mitt liv lite mer och jag känner mig lugn och trygg. Och vet ni vad? Så har jag inte kännt sen jag var typ fyra år gammal. Efter det har jag drömt mardrömmar i princip hela mitt liv, vaknat mycket på nätterna, haft sömnproblem. Jag ljuger inte när jag säger att jag sov med lampan tänd delar av förra året till och med. Mamma och Mikael var jättearga på mig bara för att jag hade TVn på jämt och tände överallt på nätterna. Ni kan ju tänka er hur skönt det var för dom när jag flyttade hemifrån och elräkningen sjönk rejält. Haha. Ohwell. Töntigt är det kanske att vara mörkrädd när man är tjugo fyllda, men har ju iallafall blivit bättre. Up we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: