First Day of Fall

2010-09-01 / 08:16:03 / skrivet av: Lisa Blomgren

God morgon alla fina! ( och fula kanske också) Jag sov verkligen som en prinsessa inatt , var jättejobbigt att gå upp i morse, men vad ska man göra. Gotta make them cash. Igår var jag hos Lana, hade mys och åt nachos och drack varsitt glas vin. Vid sextiden skulle jag åka hem, men självklart blev det inte så. Det var något jävla kabel fel, så först satt jag och väntade i tåget i en timme, tills dom ropar ut att det finns bussar som går om typ trettio sekunder. Sedan skulle manändå inte ta den bussen utan det kom en ny. Så buss till Falköping. Sedan började tåget gå igen och det var tåg till Alingsås. Allt som allt blev jag två fucking timmar försenad. Grejen är att jag inte hade bok eller ens musik med mig. Klättrade på väggar typ, för hatar att bli uttråkad. Ohwell. Kom hem gjorde jag ju iallafall. Men visst hatar man förseningar?

Idag blir det jobb, sedan ska jag till syon och prata om mina betyg och vad jag bör läsa upp. Hade tänkt läsa lite kurser på distans om det går. Trodde aldrig jag skulle säga det här, men saknar faktiskt pluggandet litegrann. Efter syon ska jag hälsa på min kära Moster och lilla Sam och Mats i Majorna.

Kommentarer
Postat av: simone

Ser mysigt ut :D

2010-09-03 @ 10:57:08
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: