Grym helg!

2010-09-05 / 15:24:29 / skrivet av: Lisa Blomgren

Har verkligen haft en grym helg. Fredagen var sjukt kul även om jag råkade bli otroligt full, vilket syns på precis alla bilder. Men festade loss i dimman liksom. Var väl inte jättemycket folk på Hotellet isig, men när Sean Banan kom så tror jag det var ganska mycket folk, kändes så vid scenen iallafall. Sedan träffade vi honom och hans manager ute på klubben, Sean Banan frågade om vi skulle chilla på hans hotellrum. Och hans manager såg ut verkligen som en manager, tror han hete Johan och var blond och blåögd med en blå skjorta på sig. Lite oväntat att Sean Banans manager skulle se ut så, right? Lördagen blev lugn framtills att jag åkte hem till Sanna en stund, och så gick jag och Amoun på café. Men så ringde jobbet och undrade om jag vill jobba natt, så det gjorde jag. Har ju aldrig jobbat natt förut så det blev lite omställning, fast nu är jag utvilad och klar för dagen! Här kommer bilder ifrån i Fredags. Enjoy! Jo förresten, det första som hände när vi kom in var att mina strumpbyxor gick sönder när jag skulle gå på toa. Att tänka " Man behöver nog inte vara försiktig med dom längre" är ingen bra idé när det gäller strumpbyxor. Ha alltid extra med dig! Haha


I was long gone, ser man där jag. Haha. Hoppas ni haft en bra helg ni också!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nix det är stockholm=) min helg har varit jättebra!

2010-09-05 @ 16:05:02
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: jenna♥

Jaa men exaaakt!! :) det är ju så. Många som säger att den e för extrem osv.. Men jag gillar den :)

2010-09-05 @ 17:51:05
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja visst är det skönt att träna, det finns inget bättre än att gå in på gymmet och köra stenhårt när man är arg eller ledsen. Rensa tankarna så att säga! :)



Vilken fin outfit, riktigt snyggt! :)

2010-09-06 @ 19:57:29
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: