Halmstad nästa!

2010-09-10 / 15:52:31 / skrivet av: Lisa Blomgren
Har faktiskt väldigt bråttom egentligen och borde inte alls sitta här med hårinpackning speciellt länge. Och absolut inte blogga. Men fick lite dåligt samveta att jag skött mig så dåligt haha. Ska iväg till Halmstad tills i morgon och fira Madde. Ska bli jävla roligt! Har beställt hem en ny klänning som jag hoppas har kommit, för annars har jag ingen aning om vad fan jag ska ha på mig. Sitter hos Mamma o Mikael nu och väntar på att bilen ska komma hem. En roadtrip på eget bevåg. Haha. Wish me luck! Men uppdaterar mer i helgen och lovar att ta massa roliga bilder!!! PUSS o kram!!!


Och en gammal bild från när jag bodde hemma på det. Lovelovelove!
Kommentarer
Postat av: barbiieh

du e ochså väldigt vacker:D!!

2010-09-16 @ 19:08:22
URL: http://barbiieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: