I'm Pretty Fly, For a White Guy!

2010-09-29 / 19:29:54 / skrivet av: Lisa Blomgren


Jag i min underbara döskallesjal ifrån Gina Tricot, 149:- Mami tyckte den var hemsk, men jag älskar den!



Hej på Er! Har Ni haft en bra dag? Känns verkligen som att jag har gjort allt och ingenting idag. Efter jobbet vart jag och klippte mig hos Pelle ( Salong Zorba). Han hade skönaste intrigen med en sjuk parkeringsvakt här i stan. Haha. Hursomhelst så gick jag, som vanligt, ifrån Pelle nöjd. Håret blev aningen ljusare och så klippte jag håret som om jag har haft lugg som växt ut. Fancy? It is!
Efter frisörbesöktet åkte jag till ÖoB, där min pojkvän jobbar och hämtade bilen, sedan åkte jag och handlade till mig och min syster och hennes pojkvän, eftersom han har opererat knät och i stort sett inte kommer ut ur lägenheten. Stackars! Nu ska jag överraska min egen käresta med lite tacos och onsdagsmys ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: