It's all because of you

2010-09-20 / 16:04:41 / skrivet av: Lisa Blomgren
Sitter och väntar in en kvart, sedan blir det träning. Har nämligen ätit en massa kåldolmar idag så vågar inte riktigt gå till gymmet än haha.  Idag blir det mage, rygg och armar som ska tränas+kondisen ofc. Den har jag verkligen tappat. Inte okey! Har gått ner ivikt, men antagligen tappat i muskler. Får bli riktig hårdträning nu! Tack vare Mia kan jag säga att jag blir mer och mer pepp! Vill ni ha bra träningstips och bli inspirerade till att get your ass up from the fucking sofa, tycker jag ni borde läsa den ♥
Annan inspiration som funkar på mig, är att titta på gamla bilder från en själv när man såg snygg ut ( om man någonsin har gjort det), när man mådde som bäst ( både psykiskt och fysiskt) eller helt enkelt andras snygga kroppar;) Till hösten är jag nästan alltid mer pepp att komma igång än på sommaren, då man mycket hellre tar vara på de fina dagarna, som Sverige är så snåla med, än att gå till ett trångt gym och träna.


Kommentarer
Postat av: IZZI

Sugen på lite gratis shopping? http://www.gratis5.se/user/register/megasus87 är den absolut lättaste sidan att få gratis presentkort! Det räcker med att värva 4 vänner för att få 300 kr i presentkort på valfri butik! För 500 kr räcker 7 värvningar. Jag har själv fått ihop 500 kr på bara några dagar!!

Bli medlem du med, du får 25 gratispoäng om du anger mig som värvare!

Postat av: Mia

Näe fy vad gullig du e!<3:) Blev jätteglad! Hoppas det går bra för dig med träningen då:D E du på Sportlife? Kommer hem om en vecka nu btw:))

2010-09-20 @ 21:33:40
URL: http://allofmyenergy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: