Ljus i Alingsås med syster

2010-09-30 / 21:11:12 / skrivet av: Lisa Blomgren

Ljus i Alingsås håller typ på i en månad och det är olika ljusdesigner som designar olika delar av stan. Sjukt snyggt vissa grejer är. Så jag och min lilla syster har gått runt och myst sedan klockan fem. Vi gick och fikade också, kaféerna har långöppet. Dock hände det en sjukt pinsam sak inne på cafét. En som jobbade där sa en jävligt rolig sak och jag fick ett hysteriskt skrattanfall. Nu snackar vi hysteriskt. Ni som känner mig vet hur jag brukar skratta. Mimmi var tvungen att gå på toa när jag väl hade sansat mig. Men! (Nu kommer vi till det pinsamma) När jag tittade på tanten som jobbar där, kändae jag bara att allt bubblade upp i mig igen och så började jag skratta när jag satt där helt själv. Gapskratta till och med och när jag försökte hålla in blev det grisliknande ljud. Kan inte fatta att jag blivit det där psykfallet som man typ tittar snett på och undrar vad det är för fel. HAHA! Herremingud. Inga magmuskler behövs tränas iallafall.


Vi tog äkta turistkort på alla ljus som fanns typ. Haha.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Lisa! Please, skicka ALLA korten (inklusive ljusa-ögonfransar och blondie-jag-korten=D) De va verkligen mysigt igår=)

2010-10-01 @ 17:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: