Mjau!

2010-09-22 / 22:31:09 / skrivet av: Lisa Blomgren


Förlåt mig kära ni, för tråkig blogg noll bilder och sådär. Antar att det är mitt liv just nu. Har i allafall hunnit gå och träna och sola nu. LOVE it! Finns ingen skönare känsla än när man verkligen kommer igång och känner att man orkar allt! Hoppas att det ska löna sig med hård träning också. Har även bakat en äpplekaka som smakar precis som farmors. Inte helt fel. Kan säga att när man känner lukten av den där kakan så vill jag liksom bara krama om min lillla farmor. Saknar henne otroligt mycket. Känns så hemskt att när en människa dör får man aldrig mer se personen igen, eller åtminstone dröjer det 90 år om man nu ses efter döden. Vad tror ni?

Finns det liv efter döden?


Nu måste jag gå och lägga mig, ska ju upp redan klockan halv sex i morgon. Goosh vad jag hatar tidiga morgnar! Sov sött, mina änglar!

Kommentarer
Postat av: sara

sv: varsegod, i veckan är det jobb som pågår, och sen så ska jag besöka min kära pojkvän :)

2010-09-23 @ 01:00:19
URL: http://saragerdin.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: jaaa det känns tomt:(

2010-09-23 @ 07:23:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mm mmm mmmm....damn girl you are soooo fine ;-)

Ville bara ge dig lite komplimanger.



Kram

2010-09-23 @ 16:20:25
Postat av: Julia

naj kurs i fyra veckor och så lite semester på det :p fortfarande inte bokat nån biljett hem men börjar väl bli dags kanske innan pengarna tar slut! haha



skönt att träna! ska lätt sätta igång med det sen när jag är hemma igen (y)

2010-09-24 @ 16:30:41
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: