P-A-R-A-D-I-S-E

2010-09-19 / 13:46:57 / skrivet av: Lisa Blomgren

God morgon alla mina duvor. ( vadknade klockan ett, vavd fan?!) Haft en bra helg? Jag var tvungen att ha hand om frukosten idag och gick upp klockan sex. Sedan gick jag och lade mig igen och vakande inte förrän klockan ett. Men det var välbehövligt tror jag, dock är jag extremt trött nu och det känns nog fortfarande som om jag sover. Haha. Har fått en jävla massa äpplen av min kära far, som jag måste använda på ett eller annat sätt. Men hur? Har ni några bra förslag på vad man kan göra utav mängder med äpplen? Äpplemos, äpplepaj, äpplesaft, äpplemos ( har jag redan sagt). Jag kommer inte på något mer iallafall? Hjälp. Tack pappa för äpplena, men det är ju ett helt träd, inte riktigt vad jag förväntat mig! Haha.

 

Kommentarer
Postat av: L I N D A - PERSONLIG FOTO BLOGG

Saknar tiderna när man var liten.. gör du det?

2010-09-27 @ 18:34:24
URL: http://lindarizberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: