Saturday Night Live

2010-09-05 / 23:22:02 / skrivet av: Lisa Blomgren
Jag och Mimmi hade ju blivit bjudna på tjejkväll hos Sanna så vi åkte ut till Vesene. Sanna är så himla vuxen, känns ibland så långt ifrån mig så jag kan inte tro det själv. Hon har en snart ettårig son, ett jättestort fint hus, fina möbler och fast arbete, och en bra kille. Vi har varit kompisar sedan vi gick i tvåan, då vi gick tillsammans till badhuset och var tvungna att hålla varandra ihanden. " Vad heter din mamma och pappa", blev starten till våran långa vänskap. Mycket sjukt har vi hunnit med att göra. Hursomhelst, hann ju som sagt inte stanna så länge, men hon hade verkligen gjort det jättefint. Kyckling inlindat med bacon och till efterrätt Kanelparfait med kolasås med lingon. Wow!


Kommentarer
Postat av: jenna♥

Har ny design igen (a)

Nu är det inte lika spretigt i bakgrunden, vad tycker du? :)

hahah känns som att jag (han) ändrar designen hela tiden nu :P haha

2010-09-06 @ 10:03:10
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: jenna♥

skola, sen har jag inget mer planerat :) inte ännu iallafall.. Har du några planer inför veckan? :)

2010-09-06 @ 17:11:55
Postat av: jenna♥

skola, sen har jag inget mer planerat :) inte ännu iallafall.. Har du några planer inför veckan? :)

2010-09-06 @ 17:12:03
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: jenna♥

hehe okej, Jo det är jag med, :)

tyvärr har jag inga pengar att slösa just nu. nästan helt pank :p

2010-09-06 @ 17:15:26
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: