Sverigedemokraterna i riksdagen?!

2010-09-19 / 23:18:36 / skrivet av: Lisa Blomgren
Jimmie Åkesson är en fucking pajas. En säkerligen mobbad, blekingebo/skåning(?) med makttgalenskap. Är det bara jag som ser likheterna med mr. Adolf H? Landet lagom är knappast något tryggt ställe längre. Vad fan hände med jämnställdhete, allas lika värde, blablabla, som vi så länge jag varit född tjatat om och printat in i allas huvuden? De värvar stackars idioter till människor som inte vet bättre än att rösta i sin egen rädsla för allt som är annorlunda. Invandare som " tar våra jobb". Vad är detta för jävla bullshit? Sverige hade varit likadant, om inte sämre utan invandrare, vi hade haft samma jobbsituation oavsett. Dessutom ger invandringen Sverige så mycket fördelar också, varför tas inte det upp? Vad fan vore egentligen Sverige utan invandring? Sill, potatis, brännvin och FÖR många jävla rasister, som aldrig ens sett en svart människa. Vilket jävla landet lagom.

Är så upprörd, som ni förstår. Är ledsen, besviken och arg. Hur blev det såhär? Varför? Och hur fan kan en jävla tönt som Jimmie, som säkert innerst inne är osäker på sig själv i hjärtat och inte vet någonting komma så jävla långt i politiken? Nej. Kommer inte bli förvånad om det blir mordförsök på Jimmie Åkesson. Inte ledsen heller för den delen.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Sv: Jag undrar också de, jag är så förbannat upprörd, GE OSS SVERIGE TILLBAKA!!! Nää ja förstår inte detta..... jag blir ledsen alltså:((

2010-09-19 @ 23:34:20
URL: http://angieclemen.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag förstår verkligen inte hur det kunde bli såhär. Men det är väl bara att bita ihop och hoppas på bättre till nästa val. haha.

2010-09-19 @ 23:46:05
URL: http://perfectday.webblogg.se/
Postat av: Bella

usch, helt sjukt :S

2010-09-20 @ 00:22:24
URL: http://isabellahz.blogg.se/
Postat av: AFFE

EEEEEEEEEeehhhhhhhhhhh du verkar inte speciellt smart. ät bajs.

2012-02-28 @ 21:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: