Tight, my friend. Real tight!

2010-09-07 / 16:05:24 / skrivet av: Lisa Blomgren

Har just pratat med min bästa vän Johanna i telefon. 22.22 minuter, får man önska sig något då? Saknar henne så mycket. Hon bor i Örebro och jag bor i Alingsås, men på loven så brukar hon komma hem igen och då får jag träffa henne. På Torsdag kommer hon faktiskt redan och hoppas jag hinner träffa henne då, för ska ju eventuellt till Halmstad på Fredag-Lördag. Madde fyller ju 21 år den nionde och har bjudit med mig ut och jag vill verkligen, men vet inte om jag hinner. Har ju alltid roligt med lilla Madde och såklart måste jag ringa Jelly och fråga om jag får sova hos henne, men en del människor kan ju bara inte svara i sin mobil!


Den här tunikan på bilden använder jag 24/7 känns det som. Haha, nej då, men det är verkligen ett av mina favoritplagg detta året. Skorna är också bara så snygga!

Kommentarer
Postat av: Louise

Njae ligger hemma sjuk.. så har bara suttit och tittat på tv.. Riktigt tråkigt. Hur har din dag varit? :)

2010-09-07 @ 17:03:55
URL: http://babylollo.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja jag har det ju bra min sambo tränar precis lika mycket på gymmet som jag, dock kör han mindre kondition. Så vi kan ju ta ut våra aggressioner tillsammans däruppe! Haha..



Jag har snarare motsatta problemet, jag har nog shoppat alldeles för mycket! :)



Jag gillar tunikan/toppen du har på bilden, var kommer den ifråån?

2010-09-07 @ 19:26:18
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: