Torsdagstrött.

2010-09-02 / 16:52:40 / skrivet av: Lisa Blomgren
Är bara så trött. Mina ögon vill slockna, hjärnan vill bara sova och jag vill ut och gå. Har ju inte bloggat igår heller. Verkligen förlåt, så fort mina besökare går upp, går jag ner liksom.  Igår var jag i Göteborg och hälsade på hos Titti, Sam och Mats. Glömde tyvärr ta kort  på min mini-kusin och Moster, men det kommer. Han är så gullig den lilla kotten, han låtsades äta min körsbärstatuering. Tror inte han riktigt förstod vad en tatuering var, men ändå. Att träffa Titti är alltid roligt. När jag kom hem tittade jag och Amoun på  the Stoning of Soraya.M. Ett måste för alla filmälskare, definitivt. Och! Vet Ni vad jag mer gjort? Jag har signat upp mig på en distanskurs i ReligionA. Eftersom jag aldrig gick färdigt gymnasiet har jag ju en del att ta igen. Vet dock inte vad jag vill läsa till efteråt, men vet att jag inte vill jobba som servitris och undersköterska hela mitt liv. Friends, jag kommer bli något, vet bara inte vad - än.


Man kan verkligen inte annat än att älska Göteborg. Finns ingenting att hata.
Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha ja visst var jag! jag använder biolines ansiktsmask... kostar runt 400kr. dyr men bra!

2010-09-02 @ 16:56:00
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

vad heter den hårinpackningen då?

2010-09-02 @ 17:15:18
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Maria - fashionstars ☆

det var länge sen jag var i göteborg nu, mysig stad :)

2010-09-02 @ 19:11:15
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Elin

Finns mkt att hata med Gbg. Förstår inte folk som kan jämföra Gbg med Stockholm och tycka att Gbg är vackrast!

2010-09-02 @ 21:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: