Träffade Terry Evans idag!

2010-09-21 / 19:44:22 / skrivet av: Lisa Blomgren
Alltså vilken knas dag. Kände i morse att jag aldrig borde gått ur sängen, känslan borde jag lyssnat på fast i och för sig ledde dagen till något bra- jag fick träffa Terry Evans. Ni vet han ifrån det okända på TV4+. Är väldigt intresserad av medium och det andliga och ser verkligen upp till Terry Evans. Kom verkligen som en chock för mig när jag idag skulle ta emot hotellgäster och Terry kliver in genom dörren. Kände direkt att det var han, för vilken energi mannen har! Hursomhelst så pratade vi endast lite om England, då han sa att jag pratade bra engelska, sedan skulle han iväg och arbeta. Men mötet i sig tycker jag var väldigt mäktigt eftersom att han är riktigt grym! Det fanns ju så himla mycket jag hade velat fråga, men får hoppas att jag träffar honom igen någon gång. 


Innan han anlände var dagen lite kaos. Bilen gick sönder, jag försökte (tro det eller ej) startkoppla bilen med Emmas assistans. Det gick väl sådär. Vet inte om det var vi som gjorde fel eller om det var bilen som helt enkelt inte gick , men den startade i allafall inte. Det fick bli att lasta in all mat i Emmas blåa lilla polo haha. Stackars lilla blåa bil! Sedan har jag bara känt mig alldeles sjukt trött hela dagen. Måste verkligen vila idag!
Kommentarer
Postat av: Angelica

Sv: Ja precis, men vi måste få ett slut på det. Kämpa emot SD! Har dessutom gått ett steg längre och skrivit om rasism på min blogg, läs gärna det! För vi borde verkligen stoppa rasismen!!!

2010-09-21 @ 20:16:51
URL: http://angieclemen.blogg.se/
Postat av: Neha

Jag söker lite olika men jag har chansen att få extrajobb på akademibokhandeln

2010-09-21 @ 20:58:03
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag brukar då alltid använda 2 olika :P

2010-09-22 @ 09:38:12
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: